بررسی قابلیت های پاوربانک Baseus Mini JA X30
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربااک Baseus Mini JA X30 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی باسئوس می باشد. این محصول در ابعاد 185x73x33 میلی متر و وزن 605 گرم طراحی شده است. هم چنین Baseus Mini JA X30 - پاوربانک دارای ظرفیت بلاتری لیتیوم پلیمری 3000 و هم چنین دارای خروجی سه پورت می باشد. برای آشنایی با دیگر قابیلت های Baseus Mini JA X30 - پاوربانک در ادامه با ما همراه باشید.

جانبی شو:
پاوربانک Baseus Mini JA با ظرفیت 30000mAh در هر کجا که هستید همراه عالی خواهد بود پاور بانک سریع سه پورت بیسوس دارای بدنه ای ساخته شده از ABS و PC می باشد که مقاومت مناسبی دارند. پاور بانک بیسوس از باتری داخلی 30 هزار میلی آمپر ظرفیت اسمی دارد، بهره برده است. 
پاوربانک سریع شارژ شده با خروجی USB دوگانه ، یک خروجی / ورودی USB-C ، لایتنینگ و ورودی MicroUSB می تواند سه دستگاه را همزمان چندین بار شارژ کند. به دلیل درگاه USB-C Power Delivery با قدرت خروجی 15W می توانید از آن برای شارژ تلفن های هوشمند ، تبلت ها ، حتی مک بوک خود استفاده کنید. مجهز به یک تراشه هوشمند برای تنظیم جریان در دستگاه متصل شده ، همچنین برای شارژ ایمن و قابل اعتماد محافظت چندگانه را ارائه می دهد. چهار چراغ نشانگر به شما باقیمانده برق در پاور بانک اطلاع می دهد تا بتوانید به موقع آن را شارژ کنید.

مسترکالا:

این محصول دارای دو پورت خروجی USB و یک پورت خروجی Type-c بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سه گوشی را با شدت جریان و ولتاژ 5V-2.1A و 5V-3A شارژ کنید.خروجی USB ها 2.1 آمپر و خروجی Type C تا 3 آمپر است و دارای فناوری PD می باشد که می تواند گوشی هایی که دارای قابلیت شارژ سریع 15 وات هستند را با سرعت بالا شارژ کند.

همچنین ورودی های این پاوربانک نیز بسیار تکمیل است و دارای سه پورت ورودی می باشد. می توانید آن را با هر سه نوع پورت مرسوم تایپ سی، میکرو یو اس بی و لایتنینگ شارژ کنید. 

در حاشیه این محصول چهار چراغ LED قرار دارد که به شما میزان شارژ پاوربانک را نشان می دهد و شما به وسیله آن ها به راحتی می توانید میزان شارژ محصول خود را مدیریت کنید. بدنه پاوربانک BASEUS MINI JA از پلاستیک + ABS بوده که از مقاومت بالایی در برابر خط و خش و ضربه و حرارت دارد.ابعاد این محصول 33*73*158 میلی متر بوده و وزن آن 420 گرم می باشد که برای یک پاوربانک 30000 بسیار مطلوب می باشد.این محصول به دلیل طراحی بدنه و حاشیه های منحنی بسیار خوش دست و خوش گریپ می باشد.

ایده برتر پارسیان:

 

بر روی بدنه پاوربانک باسئوس Baseus Mini JA X30 با ظرفیت 30000 میلی آمپر دو پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB Type C تعبیه شده است. از طریق این پورت ها می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. پورت های USB این پاور بانک دارای شدت جریان های 2.4 آمپر و یک آمپر هستند. پیشنهاد می شود تا از پورت یک آمپری برای شارژ گوشی موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.4 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و... استفاده کنید تا به بالاترین کیفیت شارژدهی پاور بانک 3 پورت باسئوس Mini JA X30 دست یابید. پورت USB Type C نیز از فناوری شارژ سریع برخوردار بوده و دارای شدت جریان خروجی 3 آمپر است. بنابراین اگر گوشی شما از قابلیت فست شارژ برخوردار است، می توانید آن را با استفاده از این پورت با بالاترین سرعت شارژ کنید! 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 3 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی